20 augusti, 2012

 
Samlade mod och ringde mäklaren och la ett bud på lägenheten. Han skulle meddela säljaren och återkomma. Nu känns det som att jag har en centrifugerande tvättmaskin i magen, händerna skakar och jag är i upplösningstillstånd.
 
Ida sa att det är bra att göra saker som utmanar en.
 
-  Ja, men om jag dör på kuppen kanske det inte är värt det..
 
Ligger på soffan och försöker koncentrera mig på desperate housewives medan jag knorrar fram "jag dööööör" med jämna mellanrum. Vet inte vad som är så stressande, men jag har lovat mig att aldrig ge mig in i bostadsbranchen igen. 
 
Nu ska jag locka håret, det brukar fungera som lugnande terapi, och sen köra Mamma till jobbet så jag får ha bilen. Ska till Angelicas stall och sen på min ridlektion. Skönt att få styra tankarna någonstans.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0