Skärtorsdag

Håller på göra mig iordning för en lunchning med min Mor och Morbror Bengt! Som vanligt över storhelgerna kommer han på besök, det är som rutin.

Ikväll pratade jag och Ida om att styra upp bowling och sånt med Anna-Karin, hennes pojkvän och John. Hon skulle dock hjälpa sin nya kompis att flytta, och det lär dra ut på tiden. Annars får jag övertala John att bärsa lite med mig. Längesen jag träffade honom.

Ska dock jobba imorgon, så ska väl inte gå all in, men inte är jag den som bangar. Har en extrem fobi för människor (i vår ålder, som inte har väärldens seriöstaste arbeten) som säger nej till utekvällar för att de ska jobba dagen efter och måste sova. Herregud, 1 glas vin och lite surr till klockan 12 har väl ingen dött av, även om man ska upp 7!

Men visst, det är nog bara jag som är konstig som inte uppskattar mysiga hemmakvällar måndag-fredag, superfest på lördagar och bakisdagar på söndagar och så börjar det om igen..


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0