April 4, 2012

De senaste dagarna har jag jobbat hårt med min "Beach -12"-livsstil. Joggat, ätit bra, hivat i mig en massa vatten osv. Tänkte att nåt ynka hekto borde kanske ha lämnat kroppen, men neejdå.. 1 kilo upp ist. Wooho. Om det inte ger resultat snart slänger jag ut vågen genom fönstret och återgår till min chipsdiet!

Annars trivs jag bra med livet idag, trots bristen på chips och sällskap om dagarna, mår jag mycket bra. Har varit ute på dagens löparrunda nyss, solat fram några fräknar på nästippen och nu ska jag hoppa in i duschen, se OC, fixa mig och sen möta upp Ida i stan när hon slutar jobbet halv 5.

Så, då vet ni vad jag pysslar med idag.


Stoppljus, hihi..



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0