28 april, 2012


Igår efter jobbet mötte jag upp Ida, Liina och Susanna för lite vin på Allstar. Var en väldigt trevlig kväll, alltid kul att träffa lite "nytt" folk att surra med, och få lite andra synvinklar.

Vid 2 bröt vi upp, och eftersom både jag och Ida fortfarande var sällskapssjuka, åkte vi till henne och kokade thé, åt mackor och pratade om livet långt in på småtimmarna. (Gud vilken tant jag låter som).


Min fina Fågel i höstas

Imorse vaknade vi upp sida vid sida, och Ida sa:

- Nä, nu ska jag gå och duscha. Ska du följa med..?
- Nejnejnej!!

Avbört jag fort - bara för att vi kosar under samma täcke en natt, betyder det inte att jag är öppen för att duscha tillsammans.
- ..till stan?
- Aaha, juste. Jo, det ska jag. Hehe, tänkte du menade i duschen..


Vi köpte med sushi och satte oss och solade utanför Kulturens Hus. Eva kom också och sen köpte vi kaffe och gick vidare till Floras Kulle.

Har mått så himla bra de senaste dagarna och känner för första gången på länge att jag är helt nöjd. Jag är nöjd med livet som jag har det nu, men har samtidigt stora och små mål för framtiden. Det är en bra känsla kan jag tala om.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0