27 april, 2012


Nu väntar jag på att T ska komma. Vi har dejt idag. Måste sysselsätta mig och slå mig själv på fingrarna för att inte ringa och terrorisera henne.

Gamla, stressade, otåliga Karin hade säkert redan ringt och väckt henne. Och sedan hunnit ringa 2 gånger till och frågat när hon ska åka. För att avsluta med ett sms:

"Hallåå, lever duu??"

Men med tanke på att det verkligen har hänt något 2 gånger jag skickat såna sms, är det slut med det.

Nu sitter jag i stället tålmodigt och väntar. Ringer samtal jag annars brukar skjuta upp och tar tag i saker. Ska fixa hår och make nu. Och äta frukost!


Saknar när T bodde på skurholmen, då kunde jag åka dit när jag kände för det .. :(


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0