22 april, 2012


Igår blev det massa vin och surr med Emma. Fick medjes ej och sådär i baren, men annars var det bra! Skyller på att 3 personer har tillgång till mina konton....


Barefoot - släckte törsten fantastiskt bra

Nu väntar jag på att Pappa ska komma med en cola-burk till mig. Likt om han kommer med en pet-flaska i stället, hade förstört min dag.

Sen ska jag jobba och slita häcken av míg. Ska fortsätta min hemmafru-träning där. Igår putsade jag fönster och bakade äppeltartarer, blev himla gott och K var nöjd och glad!

Har tappat bort min ena telefon igen också. Det finns inga ursäkter, jag kan inte hålla koll på telefoner. Så om någon vill prata med mig når ni mig på 070-numret, puss :):)


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0