April 2, 2012

Har hängt med Tessan hela dagen. Åkte och hämtade henne i stan imorse och sedan dess har vi inte fått så mycket gjort, har mest skrattat. Men det behöver man också.

Det är helt ombytta roller när det är jag som kör och inte hon. Känns som när jag kör och en förälder sitter bredvid, helt fel liksom, det ska ju vara T som kör! Men idag har vi då tränat på det, och jag har tränat på att parkera i parkeringshus och hon har tränat på att sitta bredvid och vara tyst, en konst i sig om man heter Therese Markström som annars skriker, ojar sig och ska bry sig i allt.

En annan sak som var ombytta roller var när hon för någon helg sen fylleringde mig (det är oftast jag som står för den jobbiga delen av våran relation). Hon pratade i alla fall på för kung och fosterland där mitt i natten när jag helst av allt ville sova och en av de en miljon sakerna hon sa var att:

- Ingen får mig att känna mig lika fin som du!

Det tycker jag var fint sagt, för det är precis en sådan vän jag vill vara, en som får de jag är med att känna sig fina. Och hon har den effekten på mig också, så vi är ett förjäkla bra team!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0