17 april, 2012

Tog mig en kvällspromenad till kvantum igår och lämnade tillbaka en film. Var väldigt skönt, men sen fick jag så ont i benen att jag fuskade och tog bussen hem.


Lulsundet

Inatt har jag jobbat. Hade så mycket tid på morgonen att jag hann sminka mig och fixa håret där, vilken lyx att komma hem från jobbet färdigfixad!

Christina som avlöste mig sa att jag var fin och frågade om jag skulle på dejt. Alla på jobbet tror att jag har hur många killar som helst. Jag brukar förneka det, men då säger de bara att jag är så kräsen och för fin för alla. Hm, kanske ligger något i det..

Ska åka till stan och möta upp T och Mira. Vi ska fönstershoppa lite eftersom min budget är på bantning. Precis som jag!

  
Dounat i håret - måste vara den härligaste frippan ever (och så slipper man tvätta håret!!)



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0