16 april, 2012

Har haft fullt upp med mitt hemmafru-liv hela dagen. Städade och renbäddade imorse och åkte sen till storheden för lite ärenden. Åt lunch med Mamma och sen plockade jag fram solstolen och chillade i vårsolen. Somnade till och med en stund.




Mitt nya armband från ICA Maxi, hehe

Satt och funderade lite som vanligt och insåg att jag inte skulle vela byta liv med en enda jävel i hela världen. Jag som oftast brukar drömma om andras liv, är för en gångs skull otroligt nöjd med mitt eget.

Fick en hundring av Mamma för att köpa matlagningsgrädde och göra middag idag, så jag tog bilen ner till konsum. Jag är inte bara bortskämd, jag är lat också.. Måste flytta innan jag blir för bekväm!

Kommer i alla fall hem och ska göra klart middagen när jag upptäcker att matlagningsgrädden var förjävla tjock. Kollar bäst före-datumet så den inte var gammal, men inte det, konstigt. Efter ett tag upptäcker jag att jag inte alls köpt matlagningsgrädde, utan gräddfil. Typiskt. Jag måste vara den mest tankspridda personen i världen.

Sen när jag satt öppnade post fick jag från a-kassan (som jag äntligen gått med i) nåt som jag skulle fylla i och skicka tillbaka. Klistar igen kuvertet och när jag ska öppna nästa märker jag att det inte alls är nästa kuvert jag öppnat, utan jag har sprättat upp det till a-kassan som jag nyss klistrade igen. Åh, jag blir så less mig själv.


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0