11 april, 2012

Saknade att vakna till solen imorse. Har läst någonstans att man är piggare när man vaknar om man sover i ett ljust rum, vilket har gjort att jag aldrig sätter nåt för fönstret. Så jag brukar alltid vakna vid 7-8 tiden av att jag blir bländad av solen som nått mitt fönster då.



Men idag var det bara grått. Träden vek sig i vinden och jag ville dra täcket över huvudet och dö. Sjukt hur vädret alltid styr mitt humör.

Är fortfarande på kasst humör. Känner mig på krigsstigen och vill bråka med någon. Sen läste jag mitt horoskop där det stod att jag ska unvika konflikter med nära och kära idag. Det kunde inte stämma bättre.

Nu ska jag ta dammsuga upp mina aggressioner, hänga tvätt och sortera i mina "viktiga-pappers-pärmar". Det borde göra mig lugn och harmonisk igen.



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0