24 april, 2012


Idag har jag inte gjort många knop, blev så jävla trött och less efter jobbet imorse när jag såg att de tagit bort bussen jag brukar ta hem och i stället var tvungen att åka till porsön och gå därifrån...

Snuddade vi tanken på att ta taxi hem, men sen kom jag på att jag inte hade pengar på kortet...

Sen har jag halvsovit framför tv:n i x antal timmar, så snart får jag väl liggsår...

Enda gången jag varit ut var när jag hämtade Mamma. Svängde förbi optikern också och hämtade ut linser för 710 spänn. Ska kolla om man inte kan deklarera bort lite optikerkostnader, borde ju vara avdragsgillt, för jag kan ju inte jobba om jag inte ser något...


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0