17 april, 2012


Jag och Ida hade en jättemysig kväll igår. Promenerade in till stan och stalkade ett lägenhetshus, Ida har nämnligen fått nys om en lägenhet där, så vi ville kolla upp läget. Förra veckan gav hon mig i uppdrag att fråga en kille som bor i området vad det är för hyresvärd och nu går vi utanför och kikar in i porten och genom fönstrena.. Vi är typ besatta..

Sen gick vi hem till Ida och drack thé och gick igenom hennes lådor med "flytta-hemifrån-saker" som stått nedpackade i kartonger i hennes rum sen hon flyttade hem från Stockholm. För 6 månader sen. Det är på tiden att de får se lite solljus snart!!

Idag har jag haft lite ärenden att uträtta och nu ska jag snart åka och hämta Pappa från jobbet. Han verkar tro att jag är hans privatchaufför.. Okej, det kanske är dags för mig att ge tillbaka för allt han skjutsat mig genom åren..


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0