Fredagsmyys

Ikväll frågade Mamma om jag inte skulle vara hemma och se Idol med henne och Pappa. Så trots mitt fullbokade liv, där jag knappt hinner med alla mina 3 vänner (!!) i Luleå, hade jag hemmakväll med dem.

Det slutade med att jag hittade Mamma sovandes i soffan innan Idol ens hade börjat och Pappa somnade någon gång efter andra uppträdandet och vaknade bara till då och då av att han tappade dosan i golvet.

Direkt efter Idol gick Mamma och la sig för att "läsa" (=titta på bilderna eftersom hon inte ser texten) sin tidning och 2 minuter efter låg tidningen på magen och hon snarkade lagom högt med munnen charmigt på glänt.

Pappa sitter troligtvis fortfarande i soffan och sover. Jag är fascinerad över att han inte får nackspärr.

Så så går det när familjen Nilsson ska ha myskväll.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0