Otursförföljd

Inte nog med att jag tappar bort min egen telefon efter typ 2 månader, jag var självklart tvungen att dra ner Therese i skiten också (bokstavligt talat) och tappa hennes telefon i toastolen. Efter att jag hade kraschat in hennes kaffepress i vaskkanten så den sprack. Jag blir så less mig själv. Fortsätter jag såhär tvingas jag snart att säga upp kontakten med mig själv.

Mamma brukar alltid att man lär sig av sina misstag, bara att det blir så dyrt om man gör för många. Nu har jag tappat bort säkert 5 telefoner, 2 stycken har åkt ner i toan och jag är påväg mot en ekonomisk konkurs. Varför lär jag mig aldrig?

Nu ska jag ut och köra bil. Ska köra 30 km/h hela vägen så att jag inte orsakar alltför stora katastrofer på bilen och i trafiken och min otur håller i sig. Tack och hej.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0