TISDAG

Idag har jag haft den mest meningslösa dagen i mitt livs historia. Jobbade natt och slutade 9, så jag tänkte att jag skulle ha hela dagen på mig att göra massa nödvändigheter. Men av någon anledning har jag aldrig kommit till skott så dagen har sett ut på detta vis:

Spelat spindelharpan, hämtat pappa från jobbet, spelat spindelharpan, skjutsat pappa till frissan, legat på min säng, hämtat pappa från frissan, spelat spindelharpan, ätit middag, legat på min säng.

Till slut var jag tvungen att ta en promenad (i regnet) till konsum för att köpa 2 clementiner, trots att vi hade det hemma. Bara för att jag inte skulle drabbas av liggsår.

Pratade med Teza om min depressionsdag och hon påstod att man var tvungen att ha dessa dagar ibland för att uppskatta livet.
- Det blir säkert en bättre dag imorgon!
- Jo visst, jag jobbar 9-22. Jättekul.

Nu ska jag spela spindelharpan innan jag sover. Har ju som inte gjort det på länge nu!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0