För ovanligheternas skull..

När vaknade du imorse?
Svar:
07:47 av att dolt nummer ringde 3 gånger.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Fan, jag vill inte svara.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Therese. Hade vårat dagliga samtal bara.

Vilket humör är du på?
Svar:
Ganska likgiltig.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Morgonrock.

Har du ont någonstans?
Svar:
Har satans mycket tandvärk.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Chips, as always. Ska nog hämta lite, trots att jag skulle banta denna vecka. Äh, jag kan bli smal någon annan dag.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Hm.. Känsligt ämne. Förra månaden fick jag ingen lön. Men månaden innan fick jag ut runt 20k.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Bra fråga. Båda mina kort är försvunna, så nu är det jag och cash som kilar stadigt.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
King.com tror jag.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Har varit och lunchat och glidit på stan med Emma som är på beök, sett ett program om matematikens historia och spelat kort med pappa. Bra dag.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Lyssnade på adele. Skräll.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att man har tråkigt. Ett bra tidsfördriv.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag var hos Therese och Filip. Pustade ut efter att ha spacklat och målat om deras vardagsrum (måste åka dit och se om de har något spackel kvar, älskar spackel).

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Har fått en komplimang. Av Mamma som tyckte det var duktigt att jag klarade av lägga upp babyspenat på ett fat. De har inte så höga krav på mig om man säger så.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Det var nog senast när jag var i London jag fotade nåt.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Köpte mat på dagobert. Sen var pengarna slutt! 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Ingenting alls.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
23:00. Såg att Sex and the City började just.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde ha packat upp och ställt undan min resväska. Men å andra sidan har jag behövt göra det sen jag flyttade hem från Sthlm, sen jag kom hem från Milano och sen jag kom hem från London, så jag antar att den lika gärna kan stå där tills jag ska packa och åka någonstans igen.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Jag har haft på mig jeans och en topp.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Jag hade frågat Ingvar Kamprad om jag kunde få stå med på hans testamente.

Vad ska du göra i helgen?
Svar: Är lite kluven. Det återstår att see!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0