Thailand

Uppdatering fran thailand och koh tao. Kom hit for nagra dagar sen och kanner att jag trivs som fisken i vattnet. Efter att ha stallt mig pa vagen ar det nu bantningslager som galler, promenader upp och ner i bergen for att utforska on och inga mer chang (okej en blev det idag + en drink..). Var ju tvugna att fira att vi traffat fagel och anna-karin! Har inte hort av dem sen de var i svergie och idag nar jag lag i vattnet och och plaskade ser jag dem dar helt plotsligt! Trodde jag hade fatt solsting och sag i syne, men icket! Varlden ar allt bra liten.

Har inget tradlost internet pa rummet langre, sa sitter har pa ett internetcafe, jobbigt liv jag lever.. Sen har mobilen kommit pa villovagar (vad ar det med att jag inte kan halla koll pa den?!) sa kanner mig totalt isolerad fran omvarlden!! Menmen, jag har ju semester!

Dags att pallra sig tillbaka till rummet nu, imorgon blir det att ta tuktuk-bat pa utflykt till andra sidan on for att snorkla lite. Spannade!



Saknar alla mina fina dar hemma, sa puss till er alla fran ett soligt thai och en Karin som ar rod som en reka!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0