Onsdag

Sitter själv här på vetekakan, men nu är Emma på g och snart kommer hon in med buller och bång! Hon har varit hos Julia och ätit middag, Elin är på middagsdejt och jag har ätit mina fiskbullar.

Det var spänd stämning här innan Elin skulle iväg och det pirrade nog mer i min mage än vad det gjorde i hennes, känns som att det var min dejt. Men det är så när vi bor så tätt, vi är med varandra dygnet runt, jag har varit med i alla skeden sen de träffades, jag sett alla sms och varit med och skrivit tillbaka. Elin frågade till och med:
- Vad ska VI svara nu?

Och när jag följde med henne på vägen och lämnade av henne frågade hon:
- Kan inte du gå ist för mig?

Så ja, vi lever i symbios alla tre, jag har bytts ut till vi och min har blivit våran. Hur i helvete ska det gå när vi ska på BESÖK hem och tvingas tillbringa dygn på olika håll i Luleå?? Jag är typ seriöst nervös.

Tror jag är en person som är skapt för samboliv och kollektivt boende. Ska dra en utvärdering av sambolivet på vetekakan i helgen (ja, vi lämnar den på onsdag!!!!), men både Emma och Elin har iaf klarat mina kriterier. Jag paxar dom för samboskap i några månader till, sno dom inte!



KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0