Stockholmsnatt

Vad fan händer med att jag ligger vaken klockan 9 en lördag morgon, fprtfarande full och nyss hemkommen från efterfesten. Eller nyss och nyss, vi har hunnit hänga på låset till donken som öppnade klockan 8, käka lite frulle och dricka kaffe också.

E & E har somnat in nu, kanske att jag också borde göra det, det kommer ju faktiskt en morgondag..

Haha, fan vad vi kommer att skratta åt vetekaka-tiden framöver. Stockholm levererar verkligen, eller är det kanske vi som levererar i Stockholm?!

Hur som haver så har vi haft roligt ikväll och det är dags för mig och mitt lag att ladda upp med lite sömn inför imorgon, ciaaao!


På väg hem i ett soligt skanstull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0