Onsdag

Nu är det vår på riktigt, iklädd tygskorna, vårsjalen, skinnjackan och solbrillorna på huvudet, har jag promenerat omkring på Stockholms gator. Spanat på alla snygga pojkar som ploppar upp så här i vårtider! Behöver typ en haklapp för att jag dreglar så mycket.



Var förbi och tittade till vetekakan. När jag sa till Teza att den kände sig ensam och att jag var tvungen att hälsa på den, var hon självklart tvungen att trampa på mina ömma tår;
- Men Karin, det är inte du som känner dig ensam då!?



Kollade på OC (Sara har ju inga kanaler här..), drack upp den avslagna colan som jag lämnat kvar innan jag drog till Luleå och uppdaterade mig om vad som händer på söder.

Nu väntar jag på att Sara ska sluta jobbet, varför måste alla jobba hela, jävla tiden? E & E kom ner till Stockholm NU!

Ikväll är det hockey och som de trogna Luleå-fans som vi är ska vi väl ta och kika på matchen någonstans.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0