Allstar

Slänger in lite bilder från Allstar i helgen! Var ett kärt återseende ändå;
- Ska vi gå en runda? Eller..?

Näe, tänk hur mycket jag har hängt där! Min två-dagars där nu i helgen kan jag leva några månader till utan Allstar-abstinens! Till och med pappa tyckte att det var lite too much med två besök där:
- Ska du dit igen? Du var ju där igår!

Mamma säger åt honom att han inte ska hålla på så, och han går iväg och muttrar för sig själv att det inte kan vara roligt att vara på samma ställe två dagar i rad.. Mina föräldrar i ett nötskal.

Dock så hörde jag något om (läste på facebook..) att alkoholtillståndet skulle dras in på Allstar? Var ska man då gå ut i Luleå??

Aja, mina fina vänner gjorde iaf kvällen (kvällarna) toppen! ♥












♥ KARIN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0