Torsdag

Idag har det inte varit roligt att vara Karin Nilsson, nä om någon hade velat byta liv med mig hade jag gjort det utan eftertanke. Lätt!

Har legat i soffan och de enda knopen jag har gjort har varit att ta mig in på toan för att lägga några pizzor. Fått erfara att ägg inte är ok att äta när man är bakis, det är hemskt jobbigt att spy upp..

Klockan 5 gjorde jag det jobbiga konstaterandet att jag var tvungen att göra mig klar till jobbet. Helvete vilken pärs alltså, kunde inte ens åka med bussen hela vägen för att jag mådde så illa, så fick promenera sista biten. Fick med råge äta upp orden jag sa igår om att jag aldrig blir bakis!

Och eftersom jag har seriös bloggtorka just nu slänger jag upp lite bilder på våran lägga till er nyfikna!


Vardagsrummet och "sovrum" på nätterna. Elin snarkar nu på divanen och jag har min datahörna på andra.


Matrummet som används mer till något slags förvaringsrum. Det är dit vi sätter grejerna när vi städar om man säger så ;)


Sleeping-room!


Köket med all möjlig utrustning, drömmen att kocka i. Om det skulle finnas råvaror. Just nu innehåller skåpen typ nudlar och kryddor. Så det är det som lagas. Nudlar.



Och så den härliga balkongen!


Sen ville jag bara meddela att det är så roligt att ha Lisette här med oss. Hon sprider glädje, skratt och så har hon ju faktiskt diskat!

Igår när vi var på La Roy drog hon den längsta hälsningsfrasen jag hört:
-Hej, Lisette. Jag är bara på besök i Stockholm. Jag bor i egentligen Luleå!
- Heej..


Ja, det var hemskt viktigt att få med allt redan under handskakningen.

Jag försökte lite smidigt ta fram telefonen för att fylle-messa litegrann, men det är tur att Emmas hökögon ser allt och jag hörde från vänsterkanten:
- Kaarin, vad gör du!?

Synd bara att ingen hann med att stoppa Lisettes tele-terror ;)



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0