Torsdag

Nu har jag spårat iväg med mitt nattugglande, jag vet. Men Filip är vaken och ska åka iväg till Arlanda runt halv 6 och sen vidare till Kreta, så jag är vaken med honom.

Han kör en lite annorlunda stil, gick och la sig tidigt och ställde sen klockan på 00:00 och gick då upp och packade och fixade inför resan. Så när han vaknade, gick E & E ist och sov.
Så jag och Filip har spelat lite kort och nu ska han fixa sig klart. Jag ska glo lite tv tills jag somnar här på soffan.
Imorgon är det jobb 18-22 som vanligt, får se hur länge jag behöver vara där! Sen på midsommar ska jag jobba 17-23 och dag på lördag och söndag.
Sen förstår jag inte varför Elins dator inte vill sammarbeta och göra styckesindelningar på inläggen, men nu skiter jag i det, godnatt.

♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0