Midsommar

Nu har jag satt i gång med mitt jobbande på riktigt, tungt. Jobbade hela midsommarhelgen, eller typ 30 timmar enligt schemat. Behövde dock inte vara där mer än 6-7 timmar kanske. Men jag tackar och tar emot det extra klirret i kassan!
Har varit nattgäst hos Fågel de senaste nätterna och det har varit mys. Våran lägenhet har varit invaderade av ett gäng kompisar från Göteborg, Marie och Jessica ;) Och Fågel ville inte sova själv när hennes rumskompis var borta, så det var rätt perfa! Dock så var det ombytta roller när det var jag som åkte iväg till jobbet på mornarna och Fågel kunde ligga kvar och lata sig..
Och såhär taggade var vi för fest på midsommardagen:
Idag har jag varit på posten. Upptäckte klockan typ kvart i 7 att de hade ändrat så att jag skulle börja 7, jag trodde jag började klockan 10. Men jag orkade inte bry mig, och det var först kvart över 9 de ringde och efterlyste mig. Så behövd var jag där..
Nu ska jag snart kila iväg igen, ska och jobba igen, men typ bara en timme antar jag. Sen är det bums i säng, jobbar 7-15.21 (?) resten av veckan.
Emma har lämnat mig och Elin till vårat öde också och åkt hem till Luleå. Försökte ringa henne otaliga gånger utan att komma fram. Till slut gick det upp ett ljus för mig att hon satt på planet hem och inte kunde ha på telefonen. Annars är det extremt ovanligt att hon inte går att nå! Trodde nästan att något hade hänt!
Sen har jag och Elins dator fortfarande inte blivit kompisar, så inga styckesindelningar blev det idag heller :(

♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0