Tisdag natt.

Jag tror för en gångs skull att Gud har lyssnat på mina böner om att pengarna ska trilla in utan ansträngning, för igår liksom idag har jag haft jobb på schemat 18-22. Det visade sig dock att jag bara behövde vara där 1,5 h igår och idag behövdes jag inte alls - men får ändå full betalning. Katching!

Men jag kan ju inte påstå att det har varit en slö dag för det, var iväg imorse för att lämna ett brev, slank in på bibblan och reserverade en fysikbok och tog mig en promenad. Sen väntade STOR-städning i lyan, välbehövligt. Och när vi delade upp det i stationer (jag toan+garderoben, elin hallen+köket och emma sovisen+vardagsrummet) och med partymusik på surroundsound, var det inte alls jobbigt. Som sagt, det finns vissa fördelar med en liten lägga!

På kvällen mötte vi upp birdie i stan och vi besökte hennes nya lägga. Ett rejält uppsving från stugan i Huddinge har hon fått!

Sen har även Elin gjort sig en blogg, så nu kan ni följa livet på vetekakan från två olika vinklar. Hennes blogg hittar ni här ----> elinbrannmark.devote.se

Nu ska jag återgå till det jag nyss spenderade en timme åt, att titta på skärmsläckaren som visar ett bildspel med alla mina 132427 bilder på datorn. Så kul att se på bilder sen förr!

Natti :)


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0