Sondagsblogg

I helgen har jag övernattat hos Sara och haft det mys med syster min. Vi har pluggat jättebra, gjorde bort 3 tentor i Bi B, vilket i princip är hela kursen, så vi kan vara riktigt stolta över oss själva. Sen åt vi även supergoda bär med smält, vit choklad över och såg Solsidan.

Ikväll kom jag tillbaka till oss och vi har haft söndagsmys här hemma. Chips, godis, popcorn och läsk står ännu framme och hånar mig.. Har även hjälpts åt att färga Elins hår, och vi har nu blivit powerpuffpinglorna!



Nu har Emma och Elin lagt sig för att sova för nån timme sen inne i kojan och jag hör allt hur dom drar snarkningar där inifrån, gardinen som man drar för är väl inte speciellt ljudisolerande om man säger så ;) Jag fastnade vid datorn och har fått nackspärr av att ligga på golvet med den. Fram tills alldeles nyss fungerade bara täckningen på bredbandet just under fönstret, men nu gjorde jag den fantastiska upptäckten att jag även kan ligga i soffan med datorn...

Men det är nog dags för mig att sussa nu också, börjar bli så hungrig nu så att om jag inte somnar inom en snar framtid kommer jag att proppa i mig hela kylskåpet.

Så natti.


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0