Måndag

Imorse vakande jag när E&E stack iväg till jobbet. Somnade om, och vaknade en timma senare, av att dom kommer tillbaka igen!

Ja, så lång historia kort, nu sitter vi här, panka som kyrkråttor och funderar på vårat nästa move i livet - att pengarna ska rulla in utan större ansträngning. Har övervägt olika alternativ som:

  • Blodgivning - Visade sig dock att "betalningen" inte var pengar utan en gåva, så det strök vi.
  • Äkta, svenskt hår till salu - Absolut inte sönderblonderat och utan kluvna toppar.
  • Storbloggare - Hehehe .. inga kommentarer. Men ni är välkomna att annonsera på bloggen, 1 öre per klick är alltid något!
  • Shoppa hem billigt från utlandet och sälja på tradera - En alldeles fantastisk affärsidé, och mina sista slantar ska nog kunna skramlas ihop och räcka till en enkelresa (endast flygstol) till Thailand. Sen får man sköta buisnessen därifrån liksom.

Nä, nu ska jag sluta svamla, vi ska iväg till stan och jag har lovat att vara klar att åka efter Desperate Housewives, vilket är på typ en halvtimma. Och jag sitter här under täcket i morgonrock, så den ekvationen går inte riktigt ihop.. Men det har varit väldigt tyst från kojan nu ett tag, så jag misstänker att tjejerna har somnat, där har jag min chans att vinna lite tid!




PS. Någon som känner sig manad att skänka pengar till behövande tjejer?


Vi är i behov av:

- Nya kläder
- Frisörbesök
- B.U.S.
- Buffé på PONG
- Drinkar och utekvällar

Alla summor är välkomna. Märk insättningen "Flytta hemifrån-bidrag".

 


 

♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0