Söndag

Nu är det söndag och alla mina trogna läsare sitter troligtvis som på nålar och väntar på den obligatoriska söndagsbloggen. Så trots noll inspiration, får jag väl knåpa ihop några rader.

 

Eftersom att vinboxen och koskenkorvan kollade på oss med ledsna ögon från kylen igår och undrade om dom inte fick leka med oss, så bjöd vi in dom att vara med. Ett glas blev två och tre (kanske 4 för mig) och vi hade så trevligt att vi inte tog oss ut förrän väldigt sent.

 

Vi dansade på soffan..

 

Emma kollade på Erik Saade ("hennes pojkvän") 56 764 gånger..

 

Ja, ni vet, det man brukar göra på förfester. E och E var helt crazy sega på att välja kläder, så jag fick ha party med min telefonbok och på face.. Och det går ju som det går.

 

Utgången är väl inte så mycket att orda om, nån flata var arg på oss och det var övervägande rutiga skjortor på stället. Väldigt söder alltså! Kanske inte vårat place, eller!?!?!

 

När vi kom hem var det jag som kastade in handduken först (för ovanlighetens skull) och fick en chock imorse när jag vaknade. Elin satt uppkrupen i soffan bredvid mig och jag hade jäst ut mig och upptog 90 % av space:et. Funderade på varför hon inte skedade med mig, när jag upptäckte en till människa som sitter intryckt i hörnet av soffan. Vad är det här egentligen, här tar man en liten tupplur och läggan invaderas av efterfestare. Oh my gosh.

 

Jag hade iaf inte varit blygsam och trots gästerna drog jag ordentliga timmerstockar där jag låg supersöt och sussade!

 

Min fantastiska, första bild som mötte mig imorse när jag slog upp mina ögon...

 

 

Nä, nu är det dags för mig att krypa till kojs och ladda om batterierna. En rejäl handling måste ske imorgon, vi kan inte längre leva från nudelpaket till nudelpaket och ha en kyl som enbart innehåller alkohol. Det är inte hållbart i längden.

 


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0