Fredag

Nu ska jag snart åka till centralen för att möta upp John som kommer på besök från ovan. Hoppas bara att han inte drar med sig mer kyla, verkar ju vara rena rama istiden där hemma, brrr..

Ska iaf och luncha och John ska få göra det han är bäst på, bota min ångest, få mig att sluta älta och lära mig tänka som den man jag egentligen är!

Sen så är det ju fredag idag, en helt vanlig fredag kan man tänka, men nej. Idag är det sjunde fredagen här på sjuan. Så det måste ju självklart firas med en sjua! (Men tyvärr krackar budgeten med det, så jag får hålla mig till smultronvinet.) Hur som haver blir det iaf en liten, tiny utgång ikväll. Ska föra över money till Emma så hon kan dyka upp med saft åt mig, baad to the boooone, Emmah!

Hade B.U.S.-stuga här igår, så nu ser vi inte ut som vandrande vålnader och vi smälter inte längre in i den vita morgonrocken. Måste köra ett till lager senare ikväll, tror jag börjar få tillbaka mitt beroende .... :S

Nä, lunchning var det, magen knorrar efter keeeek!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0