Onsdag

Jag har totalt gått tillbaka till mitt gamla liv idag. Var på ö&b där dom hade 500 grams snaskpåsar för 20 kronor. Hallå, ment to be liksom.. Så nu sitter jag här med ena näven i chipspåsen och med den andra i ostkrokarna. Känner hur finnarna gror och funderar på att hänga över alla speglar så jag slipper se mitt pizza-fejs.

Jag har grotesk träningsvärk efter pilatesen och har blivit så bortskämd av mitt förra stillasittande jobb att jag nu på jobbet blev anfådd när jag gick den 5 min långa promenaden för att handla..

Men jag är inte värst, Elin stack just handen i chipspåsen (och nu i ostkrokarna) och utbrast:
- Jag kommer snart inte att kunna gå och måste hämtas med kran!
Så sorry Joakim och Nina, vi kan tyvärr inte lämna tillbaka lägenheten, vi får inte ut bruden utan en kran..

Det var förbannat länge sen jag var så här ful och risig, och inte nog med det så spårar hela jag ur. Mitt största intresse är för tillfället att spela spel på king.com. Hade det inte varit för att min dator blir överhettad och slår av om den används för mycket, så hade jag kunnat tillbringa dygnets alla timmar med att lana.

Senaste överhettningen gjorde dock så att jag och Emma fick tid leka rekrytarare och ha arbetsintervju med Elin för att träna upp henne inför hennes stundande möte imorgon. Tillslut vägrade dock Elin svara på våra frågor, vi gick för långt. Som vanligt.

Nu är det dags att säga natti och krypa ner i kojan med Emma. Hon ligger och kollar på klipp från helikopter-rånet och säger att hon också hade velat vara med.. Måste prata vett med henne. Visst, vi har diskuterat olika lösningar för att få snabba cash, men jag tror inte detta är ett alternativ för oss att ens överväga!


Old pic - NYA RÅNARLIGAN !!


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0