Torsdag

Nu är det kanske dags att uppdatera och printa ner lite om mitt liv. Folk har börjat klaga på att jag aldrig bloggar, och Emma vägrade tro på min förklaring om att mitt inlägg jag skrev idag försvann.

Känner mig jättecool nu med Emmas lilla, vita, macbook i famnen, en riktig bloggerska ser jag ut som!
Har gjort lite omorganiseringar i mitt arbetsliv, så har haft fullt upp med att springa runt och visa upp min bästa sida för mina framtida arbetsgivare.
I tisdags promenerade jag ut från Qall en sista gång, med en liten tår på kinden (sentimental som jag är). Men jag njöt till fullo av att kunna luncha med Filip, snacka skit och traska omkring på stan i vårvädret igår. På en vardag, det har inte hänt på typ 4 månader. Helt underbart. Började sen mitt nya jobb, 40 min var jag där och fick betalt för 4 timmar, helt okej för mig!
Idag har jag spenderat dagen på soffan i min ensamhet. De enda knopen jag gjorde var när jag promenerade ner till ringen, postade ett brev och köpte ett 6-pack töla. Puh, vilket stressigt liv jag har..

♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0