Torsdag

Nu är jag nyss hemkommen från dagens uppdrag och pustar ut i min lanar-fåtölj.

Jag har blivit så strulig på senaste tiden, så hjärnan och kroppen får gå på högvarv mest hela tiden. Jag glömmer att skriva upp adresser till ställen jag ska till, får med mig saker hem från jobbet som måste lämnas tillbaka och går vilse när jag ska någonstans för att jag bara lyssnar med ena örat när jag får en vägbeskrivning..

Men jag skyller på att mitt liv känns väldigt löst och diffust just nu, har lite slirig mark under mig och inget direkt fotfäste, vet ju för fan inte ens vad jag gör om en vecka! Det enda fasta i in tillvaro är min persso ass-deltid som känns som en trygghet mådag, tisdag och onsdagskvällarna. Och såklart vetekakan och sambosarna som känns mer och mer hemma för varje dag.

Annars lever jag verkligen för dagen, så nu ska jag njuta av stunden. Spela lite iq-befriande spel och plugga fysik i väntan på att E&E ska komma hem från deras ärenden :)


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0