Lördag

Jag och Emma har intagit jäsar-soffan i varsitt täcke. Ska inte lämna min plats på ännu några timmar. Elin har bosatt sig i kojan, har inte hört ett ord från henne på en evighet. Tar väl igen förlorad sömn från igår. 7 vinglas och 2 vinboxar hånar oss. Vi hade kompisar på kakan igår.

Sen blev det efterfest med "Cypern" + jobbig typ (som jag idag fnissar för mig själv åt när jag tänker på honom). Pain in the ass igår, som var dum mot min Elin. Jag och Emma var inte poppis hos henne.
Emma får sms av Elin:
"Jag ska dödda er imorgon"

Arg brud. Hade jag inte vetat att Elin är världens snällaste tjej hade jag känt hotet, blivit skraj.

Vi stack fortare än kvickt imorse. Mitt utseende är inte på topp. Emma bekräftar med att säga att jag inte är fräsch. Väntar på att Filip ska komma med frukt åt oss. Nudelkosten kommer att göra oss gråa(re) och fula(re).

Bävar för att duscha och vara ensam. Måste deala med Emma om att vi ska sällskapa på toan när vi duschar. En och en förstås med duschdraperiet stängt. Lite privacy måste vi ju ha.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0