Hejhej världen!

Igår när vi satt i bakishetens ångstland och tittade på bilder från förr fick vi oss en rejäl tankeställare. Vi var så snygga, så snärta, så fräscha..

Sommaren -08 är min topp, alla tiders. Vi satt och kollade på bilderna och fachinerades;
- Shit, jag har ju inga valkar!
- Men gud, ingen dubbelkaka!
- Åh, vilken bra hy..
- Vad sööööt jag var!


Nu är hela mitt liv en enda stor nedåtgående kurva. Det enda som går uppåt är ironiskt nog siffrorna på vågen. Magen bubblar sig på x antal ställen. Dubbelhakan följer med som en oinbjuden gäst överallt. Gäddhänget dallrar. Finnarna tar över ansiktet och jag är så blek så jag är grå.

Det övergick nästan till en depression, när vi insåg att det är dags att vi tar tag i våra liv. Pilates, vatten och promenader, ett nytt liv ska börjas nu. Sommaren -11 here we come, vi ska vara våra snyggaste jag..!


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0