Tisdag

Jag kommer nog aldrig att lära mig att det INTE är okej att sippa på en drink klockan 2 när man börjar jobbet nästa dag 07:45. Jag kommer nog heller aldrig lära mig att hålla koll på mobiler.

Men jag överlevde jobbet, trots att jag inte kom i säng förrän halv 5. Så att det var jobbigt när klockan ringde är minst sagt en underdrift. Jag åkte iväg i tubsockar, gympaskor, min kappa, glasögon och en tofs mitt på skallen, men jag var så trött att jag inte ens brydde mig. Det var först när jag hoppade på en proppfull buss hem från jobbet jag kände att det inte var sådär superkul!

Mobilen löste det sig också med, en taxi-chaffis hade lämnat in den på shell så jag kunde lite generad hämta ut min supernalle idag. VARFÖR är det så att den enda telefonen som alltid kommer tillbaka är en jävel för 199 kronor!?!?! Tänkte i alla fall att jag skulle ha en drös meddelanden och missade samtal (tror jag är poppis) och nog jävlar hade jag det, 5 gånger plingade det till av nya meddelanden. 4 av dem var från Sara..


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0