Söndag

Sitter uppe själv i en mycket mörk och tyst lägenhet. Emma har lagt sig för att sussa här bakom mig i dubbelsängen och Elin vettefan var hon är. Hörde henne senast vara på toa, kanske att hon har somnat där. Nackdelen med att ha så stort, jag har inte 100 % koll på var alla är och gör.

Imorse vaknade jag av att Emma pratade i telefon, vred lite på mig och kollade klockan 15.30. Shit, vi hade spårat ur fullständigt, brukar aldrig sova så hårt att jag vaknar så sent första gången! Fast det är klart, vi rullade ju in här hemma efter 6 någon gång imorse så det är inte så konstigt. Utan skor haltade vi oss hem, smärtan i fötterna var inte nådig! Var på Solidaritet och dansade loss, med Sara och Linda också.

Ska krypa ner med Emma nu, som ligger och smaskar i sömnen. Vi utgör en ganska bra sömn-orkester här på "torpet", med Emmas smaskningar, Elin som snarkar och jag gör tydligen nå knorrande ljud i sömnen. 

Nä, nu måste jag hitta orken att ta mig upp ur min nya lanarfåtölj, så jävla bekväm. Spårar alltid ur på nätterna när E & E går och lägger sig innan mig, stalkar folks facebook-loggar och läser meningslösa bloggar.




♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0