Tisdag

Är ledig hela dagen och har städat och donat. En dammsugning var minst sagt välbehövlig här måste jag säga! Fixade ihop tvätten (var en hel del eftersom att det var en månad sen vi tvättade) och nu upptäckte Elin att det inte finns tvätt-tid på ett bra tag. Kul.

Pausade mitt städande ett tag på dagen och åt lunch med Elin ute i solen.

Grillad kyckling och mackor, äntligen har Elin fått sitt bröd som hon alltid tjatar om!

Sen skickade jag iväg henne till Gubbängen för att hälsa på Emma på jobbet. Lättare att städa om den största ohyran inte sitter och jäser här hemma!

Nu ska jag fylla i mina tidrapporter som skulle in förra veckan. Sen är det kanske dags att ta itu med diskberget..?

Någon som vill skänka en diskmaskin till oss?


♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0