Godnatt

Vilken kanoners dag vi haft. Har varit helt fantastiskt väder idag, värsta sommarvärmen är kommen till Stockholm!



Började med att knalla ner till en restaurang, brydde oss inte särskilt mycket om maten, det viktiga var att det skulle serveras starka drycker. Beställde in pompa och cider, kände att vi lika gärna kunde slå två flugor i en smäll och kombinera bakiskäket med förkrök!




Elin blev uppraggad av ett party "glad i flaskan"-gäng som var imponerade av hennes lösfransar!



Sen var det söder som gällde. Satt på Imperiet, Snaps och Ojojoj. Tog några glas vin och lite drinkar. Nattklubbar känns så last year, och uteserveringar är från och med nu inne.

Ikväll var jag den första att bryta upp och drog hem redan vid 1. Jag kände att det var dags för mig att signa ut efter en hård 5-dagars påskhelg och 12 timmars supande idag.. Ska ju trots allt upp och jobba imorgon.

Ska för första gången gå och sussa själv i lägenheten. Kommer sakna Emmas smaskningar och Elins snarkande. Det jag inte kommer sakna är tjejernas klagande över att jag gör konstiga ljud i sömnen.




♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0