Annandag påsk

Vilken jävla sommarvärme vi har haft idag. Jobbade någon timme på dagen och sen mötte jag upp Fågel och satt ute och njöt av solen. Sen åkte vi en sväng till henne när hon skulle hämta tvätt och åka till Anna-Karin.
- Jag vågar fan inte tvätta hemma, måste ju för fan sitta och vakta tvätten då så den inte blir snodd!
Kul att hon har så höga tankar om hennes bostadsområde..

Behövde aldrig jobba min kväll så jag skulle hämta nyckeln av E & E på Friday´s där de satt med ett gäng och åka hem, men det slutade med en strawberry daiquiri, öl och den fetaste hamburgaren. Vem vill åka hem till en tom lägenhet när man kan dricka och äta gott med vännerna?


Fint avslut på påsken

Nu är det fan back to reality som gäller. Man märker att det gått lite långt när någon klämmer ur sig kommentarer som:

- Hur stavas nycklar?


och

- Jag har pratat i telefon i 19 dagar. Hur många dygn är det? Eller.. hur ska jag räkna ut hur många timmar det är, menar jag. Ska jag dela det med 24?

Jag är som en mamma här i familjen, märkte det nu också när Emma skulle ut på balkongen och röka. Strax efter kommer hon in igen och gastar om att det är något djur där. Elin vaknar till liv i sängen:
- Stäng balkongdörren då!!
- Men jag har ju ciggen!!


Efter en jävla cirkus slutar det med att jag får gå ut och släcka Emmas fimp och kolla så att vi inte har någon oinbjuden gäst på balkongen..

Ska lämna mina snart sovande bäbisar och kila in till sovrummet nu. Godnatt med er.



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0