Godnatt

Igår knäppte jag min första cider på gatan med Sara och Linda, fortfarande i fredagens party-kläder och med sminket som fallit ner under ögonen.

De skulle frakta sina väskor till oss och Sara var lite smått nervös så vi satt och smuttade på våra 7.0:or medan Linda drog en "sista minuten-shopping". Sen lämnade även Sara mig och jag måste ha sett ut som en alkoholiserad och hemlös uteliggare, där jag satt ensam med min cider på en parkbänk mitt på Karlaplan, med massa resväskor och påsar fyllda med handdukar och andra hemartiklar.

Tog mig iaf hem tillslut och switchade om till nya party-kläder och tog vin-boxen i handen. Jag, Sara, Linda, Emma och Elin åkte till Saras östermalms-lägga för in-/utflyttningsfest. Det var riktigt trevligt, ett härligt grabb-gäng var de måste jag säga!

Det blev vin och shottar, musik och trevligt snack. Sara DJ:ade som jag aldrig sett henne göra, vilket flow, vilken känsla.

Promenerade ner till stan och gick på Ambassadeur, eller jag och Emma hittade varsin häst att rida på. Två snälla killar (som säkert inte vågade säga nej) skonade våra fötter från att dödas i våra 15-centimeters.



Dansade tills fötterna dog och jag, Linda och Elin dissade efterfesten och åkte hem. Jag och Elin kände att vi med gott samvete kunde checka ut och göra natt, vi har haft en tuff helg. Linda och Elin gjorde våra goda fyllehamburgare och pommes när vi kom hem och jag somnade sött till One Tree Hill.

Vaknade av att någon dampade på ringklockan. Kikade ut genom titthålet och såg Emmas nuna, jahapp klockan 7 tyckte hon var en passande tid att droppa hem från festen!


Jag och Emma i underbara vårsolens strålar

Imorgon står jobb på schemat klockan 11, så måste väl sova nu. Ska krypa ner mellan E & E. Kommer garanterat att väcka dem, klumpeduns som jag är.



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0