Tisdag

Igår hade jag en heldag med Mamma och Pappa. Började med lunch på Vapiano, då även Sara var med. Sen var vi och hälsade på i Saras lägenhet och när hon åkte till jobbet gick vi på stan och Mammas alla femhundraelva butiker runt om i hela Stockholm. Pappa såg måttligt less ut och jag hade ont i fötterna. Fast kanske inte som Pappa som efter ett tag klämmer fram att han har hälsporre, en liten detalj jag och Mamma hade glömt!

En välförtjänt middag åt vi iaf på Söderns Hjärta, med världeeens godaste mat!


Mamma visar upp sitt ört- och västerbottensostfyllda kalkonbröst, samma som jag åt


Pappas lammrostbiff med fetaostkräm (som nästan var godare än min mat..)

Nu ska vi iväg och luncha igen jag och mina päron. Jag kommer ju bli smällfet om vi fortsätter på detta vis. Tur att de åker hem idag! Nä, skoja, jag vill att dom ska flytta hit.

Ska börja fixa mig och så nu.



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0