Tisdag

Efter lunchen med Mamma och Pappa sa jag hejdå och vinkade av dem när de styrde kursen mot LÅ. Själv åkte jag "hem" till mig, där E & E var. Emma åkte iväg på dejt och jag rastade mitt husdjur Elin som inte fått vara ut något idag. Vi tog oss en promenix till Fruängen, kul att vi bor så centralt att vi kan promenera till stationen som är längst ut på tunnelbanan utan att dö av överansträngning (och då är både min och Elins kondition nere på noll)..

Vi åkte vidare till på äventyr till Kungens kurva som såg ut som ett stort Storheden. Var och dröm-shoppade i affärerna och handlade 6 portioner Pasta Salmon för 5 kronor styck på Citygross.



Imorgon blir en hektisk dag, jag jobbar 11-16 på Posten och 18-22 på mitt pers. ass.-jobb. Okej, det är typ bara 1 timma längre än vad man gör när man jobbar heltid (+ att jag bara brukar behöva jobba 1 timma, och inte 4, på kvällen), men ändå. Jag är inte van att jobba. Jag hatar ju att jobba.

Nu kom Emma och vi ska spela Hjärter 7.


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0