Tisdag

Har nyss kommit hem från jobbet, är inte van att jobba så här mycket. Har dubbelpass imorgon som pers. ass. och ska hinna skriva kontrakt på en lägenhet emellan. Kommer att bli utbränd snart!

Sen på torsdag är det först Posten och sen pers. ass. som gäller innan jag kan ta helg. Har jobb på fredag också, men jag får vara ledig med betalt. Chill. Pengarna rullar in. Snart.

Såg att Evin hade lagt upp bilderna från i fredags så jag kan väl passa på att slänga in dem här!


Emma och jag


Evin och Elin

Taggar inför helgen, det är ju påsk för fasen! Vi har anledningar att fira varje helg, inte lätt att hålla sig hemma och borta från flaskan då.. En 4-dagars kanske?

Nu ska jag spela på king och vinna lite pengar så jag slipper jobba och samtidigt inte behöver leva på existens minimum. Hade ju varit något.



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0