Söndag

Sitter här och läser igenom blogg efter blogg. Har inte rört mig ur sängen på hela dagen. Bara en sväng till köket för att laga mat. Var en riktig pina, det är så stökigt här att jag aldrig har vart med om dess like.

Linda har flyttat in till oss, för några dagar, och lägenheten är nu fylld av 5 personers alla ägodelar, eftersom Sara också har varit hit och lämnat sina väskor. Det är ser verkligen ut som att en orkan har dragit förbi, kläder och saker överallt, inget rent porslin, vi äter ur matlådor och dricker direkt ur vattenkannan. Mamma, kom hit och städaaaa!


Jag som tyckte kakan var stökig och ouppstyrd, men det är INGENTING mot hur vi har det nu!

Har iaf haft en fantastiskt rolig helg, Stockholm imponerar dagligen på mig. Var ut på stan med E & E i fredags och vi gick runt i finvädret och spanade på grappar. Elin tycker att jag och Emma är alldeles för fixerade vid pojkar och jag erkänner att vi är nog lite beroende av dem..

Sen blev vi bjudna på studentskiva på kvällen, så här två år efter våran egen. Så vi åkte lite spontant till Evin för att föra lite. Tiden rann iväg och det slutade med att vi gick på ut krogen ist klockan 3. Kvällen slutade dock inte förrän.. typ aldrig? Elins kommentar där på morgonkvisten var klockren:
- Sluta kolla på klockan, det spelar väl ingen roll vad klockan är, man kan väl ha roligt ändå!
Och så häller hon upp sig en drink klockan sisådär 11 på morgonen, Elpi du är ju för härlig.

Bolaget besöktes direkt från efterfesten och Elin var lite halvnervös över att bli nekad sitt köp, pga alkoholist-varningen. Jag var också nervös att det skulle nekas, men pga att det var mitt kort som skulle dras.. Men som tur var gick både Elin och kortet igenom och vi var en vinbox rikare.

Nä, nu måste jag ta mig en paus från bloggandet. Får klaustrofobi i lägenheten och måste springa ner till affären innan dom stänger. Kan inte sitta inne en hel dag!

Fortsättning följeeeer....


♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0