Shopping

En riktig heldag i farten har jag och Emma haft idag. Började med ett BikBok-marathon och på andra affären så finner vi det vi ska ha och får varsin fin påse att kärt hålla i handen!


Jag hittade ett par ultimata blåa jeans, perfekt strech och perfekt passform!


Och Emma hittade "the dating-kofta numero uno" att ha när vi börjar vårat nya fullspäckade dating-liv med fikor och biobesök.

Dessa små kärlekar ska få flytta in i våran:

Gemensamma WALK IN-CLOSET

Sen hörde Filip av sig och sa att han hade tråkigt (nej, Emma, det händer igen; vi blir dem man ringer när man har tråkigt och behöver sällskap för alla vet att vi alltid har tid eftersom vi bara glider runt!!) så vi blåste omkring på stan med honom.

Hann inte med våran planerade hemgång för ett intag av dagens första måltid, innan vi skulle och kolla på en lägenhet klockan 7, så vi fick åka på fastande magar. Spårade lite halvt på hemvägen och åt en efterlängtad kombinerad frukost, lunch och middag när vi äntligen var hemma, klockan 9.

Nu ska jag ta det chill-pastill och lägga mig på soffan och andas lite.



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0