Godmorgon

Nu har jag nyss vaknat och sitter och chillar med solen som värmer på ryggen! Verkar bli en fin dag idag. Emma står och sminkar sig och vi ska väl iväg på en timma eller två. Måste hinna duscha, men det kändes jävligt jobbigt.

Igår var jag alldeles slutkörd på kvällen efter allt mitt jobb, som för övrigt gick bra. Ångesten innan jag skulle iväg var dock inte nådig. Jag ville verkligen inte gå upp, jag var tvungen att ta ett bad för att lugna nerverna och Emma fick sitta och ha pepp-talk med mig hela morgonen. Om jag inte hade haft henne där på morgonen hade jag nog aldrig ens gått till jobbet! Hon väckte till och med Elin och sa åt henne att hon skulle säga något peppande.
- Det kommer gå bra, Karin.
Hörde jag henne mumla från sängen.

När Emma gick av tunnelbanan efter att vi hade gått igenom allt som kunde gå fel och vad jag skulle göra då, hade jag typ kunnat spy av nervositet. Var tvungen att ringa Teza och höra henne säga 500 gånger att det skulle gå bra.

MEN, som E & E sagt så många gånger, det gick bra. Jag hade inte alls behövt vara orolig och jag fick komma hem, bita i det sura äpplet och säga att det inte alls var så farligt som jag hade målat upp en bild om att det skulle vara!



♥ KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0