Bakischill

Det är inte nådigt vilken betongkepa som har varit på mitt huvud idag. Trots ett bad, sängläge i princip hela dagen, lite sömn och thaimat från ett sunkigt hak är jag inte helt återställd.
Jag och Linda har verkligen varit två strandade valar och med tanke på våran alkoholkonsumtion är det inte konstigt. Det är klart att man inte mår hundra dagen efter när explorerflaskans innehåll shottas ur ett decilitermått redan på förfesten.

Varje bakisdag är det ett lika stort frågetecken varför i helvete man utsätter sig för detta helg efter helg.. Att man frivilligt drar i sig shot efter shot, vinglas på vinglas. Men när det väl är partydags är detta helvete glömt.

Det blev iaf en tidig hemgång och jag somnade (däckade) så hårt att jag missade 5 samtal av Linda trots att mobilen låg bredvid mig i sängen + att hon dampade lös på plingan och skrek i brevinkastet. Har inget minne av att jag gick upp och öppnade, men hon låg då och slaggade här på soffan imorse så jag vaknade väl till slut. Ansvarsfullt av mig att låsa dörren när jag kom hem iaf!

Nu blir det cheddarpopcorn och laddning inför ensam mamma och Beck!



♥ KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0