Måndag

Jag och Linda pratade om att hennes mamma inte ville ha ett duntäcke för att dom behandlade djuren så illa. Jag höll milt med om att så kan man ju inte tänka så hela tiden, och då klämmer hon ur sig totalt samvetslöst:

- Ja, det är ju ändå vi som ska leva!!

Okeeej, vaddå självisk..?

Ja, jag bor ju inte med nån djurrättsaktivist om man säger så, och många veganer sätter nog sitt ekologiska bark-thé i halsen nu. Och folk som brukar säga att jag är egoistisk! Men jag har mött min överkvinna på den fronten.

Foto: TV4
Mår du bra av att se detta, Saga??

Nä, nu känner jag att det blev lite för allvarlig stämning här i bloggen. Då är det tur att våran kära Hollywoodfru Maria Montazami finns och lättar upp stämningen. Hon skänker många goda skratt och räddar nog hela svenska folkets måndagar. Hon måste vara den enda som ordnar en överraskningsfest åt sin man och sen efteråt klämmer ut frågan ifall han kan betala för den. Hur störtskönt är inte det ?!


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0