1a advent

Gårdagskvällen blev helt okej, endast. Var jättekul att träffa Susanna och även Liina från min gamla gymn. klass var med, har inte träffat henne sen i somras! Så det var riktigt skoj! Kul att Liina går i samma klass som en som har bott hos Sara och Lindas kompis Johan. Världen är liten.

Idag är det första advent och vi har julpyntat här på fuxxan. Beställde en skarvsladd med Sara och Linda eftersom våran stjärna just nu hänger så jävla högt med sladden tvärs över, men självklart glömmer dom att köpa den..



Har städat och pysslat hela dagen, gjorde hemmagjorda köttbullar nyss! Blev rätt mycket för en hel familj typ. Så nu väntar jag på att mina sambos ska komma hem och se om dom vill äta det med mig.


Ska iväg på bio sen, eller typ snart. Stressad jag blir.


KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0