Onsdag

Jag åkte till Julia efter jobbet igår, hon bjöd hem mig på lasagne till middag. Sen kollade vi på träningsprogrammet med Anna Anka och blev taggade att börja träna, såg Desperate Housewives och satt och surrade! Vi grämde oss över att Lanvin-kollektionen på HM´s hemsida tog slut på 2 sekunder och undrade vad i helsike vi ska göra succé i för kläder under juldagarna..

Idag har det snöat hela dagen så även Stockholm är snötäckt såhär dagarna innan 1a advent! Jag och Fågel var och åt (käkade som Fågel skulle ha uttryckt sig) sushi på söder och sen åkte vi till östermalm och strövade omkring på biblioteksgatan som är hemskt mysig med allt pynt!



Nu ska jag ta efter Lindas exempel som redan har gjort natt och krypit ner i soffan. 1 natt sov hon i sängen och nu ville hon ha tillbaka soffplatsen.. Så det blir jag som får kramas med Olle inatt.


 

KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0